Temat: Land Rover Freelander II 2,2 diesel, automat na sprzedaż
Drogie Koleżanki i Koledzy
czasem przychodzi taki czas że chcemy zmienić samochód - mi właśnie taki czas nadszedł :-) chociaż przyznam, że mam z tym dylemat bo lubię swoje auto :-) i się mi nim dobrze jeździ ale zmieniły mi się okoliczności a co za tym idzie priorytety :-)
Sprawa wygląda tak - Land Rovera Freelander 2 kupiłem 2 lata temu od pierwszej właścicielki, która miała go na działalność (okulistka) więc auto było na bieżąco i na bogato serwisowane. Auto kupiłem z przebiegiem 160 tys. km. Na dzień dzisiejszy auto ma 193 tys. km przebiegu i oczywiście jest przeze mnie na bieżąco serwisowane.
Powód sprzedaży - w sumie dwa:
1) dostałem auto służbowe a LR w tej wersji był kompromisem użytkowania codziennego z polowaniami włącznie
2) w związku z powyższym nie potrzebuję półśrodka gdyż na codzienne jeżdżenie jest wygodna osobówka i myślę o kupnie czegoś bardziej off road-owego - czytaj najchętniej LR Defender - czyli uwzględniam możliwość zamiany na konkretne auto bardziej terenowe niż SUV-owe
O auto technicznie dbam, wszystko robione tak jak trzeba bez oszczędzania.
Kupione dwa komplety nowych Opon:
1) Mocne Zimówki Hankook o bieżniku bardziej AT niż szosowym - przejechane 8 tys. km
2) na Lato opony All Terrain - Yokohama Geolandar GO15 - najnowszy model - przejechane jeden sezon - również około 10 tys. km
Auto jest w kolorze czarnym, rok produkcji 2009 / rejestracja 2010. Przebieg około 193 tys. km.
Wyposażenie:
- silnik diesla 2,2 litra 160 KM - pali przy jeżdżeniu po wrocławiu 10,5 litra / 100km
- napęd na 4 koła z systemem Terrain Response umożliwiającym wybór trybu jazdy - błoto/śnieg/piasek, itp.
- automatyczna skrzynia biegów 6 stopniowa, tempomat sterowany w kierownicy
- jasna skórzana tapicerka siedzień, przednie siedzenia regulowane elektrycznie
- światła Xenonowe oryginalne
- automatyczna klimatyzacja
- podgrzewana przednia szyba
- niefabryczny zestaw głośnomówiący z dodatkowym wyświetlaczem
- fabryczne radio z CD, sterowanie w kierownicy
- oryginalne relingi dachowe + belki land rover
Inne:
- rozrząd wymieniony przy około 180 tys. km
- hamulce i tarcze praktycznie nowe
- w grudniu założony nowa chłodnica powietrza, tj. intercooler wraz z przewodem powietrznym
- zawieszenie całe ok
- oleje i inne płyny na bieżąco
Patrzyłem jak takie auta stoją cenowo. Oczywiście jest dużo tańszych, ale bez skórzanej tapicerki i bez automatycznej skrzyni biegów czy świateł xenonowych oraz z niepewnym pochodzeniem.
Mnie interesuje kwota około 46 tys. zł za ten samochód.
Istnieje również możliwość zamiany z dopłatą zależnie od stanu i rocznika na jedną z poniższych opcji:
- LR Defender
- LR Discovery II, skrzynia automat
- LR Discovery III, skrzynia automat, skóry, przebieg poniżej 200 tys. km
- Mercedes G-klasa 3 drzwi
- Nissan Patrol 3 drzwi, rocznik 2000 wzwyż
- Jeep Wrangler
- Jeep Grand Cherokee model WJ - rocznik 2003-2004
- Mitsubishi Pajero 3 drzwi, rocznik 2007 wzwyż
- Toyota Hilux
- Toyota Land Cruiser
- inne coś ciekawego co ma 2 sztywne mosty i może być bazą do przeróbek ...
Karolek :-)