Temat: Samochód na sprzedaż - LR Discovery
Witam,
dojrzałem do decyzji o sprzedaży (Leasing mi się skończył ;-)) mojego Land Rovera Discovery. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt. Auto ma może trochę rys po gałęziach z naszych obwodów, ale są mało widoczne a jeśli chodzi o stan techniczny to zawsze o niego dbałem i auto było regularnie serwiosowane w serwisie autoryzowanym LR a następnie w serwisie Boscha, części zawsze nowe i albo oryginały albo zamienniki z górnej półki. Oczywiśie na większość napraw posiadam faktury. Auto jest bezwypadkowe - nie miało żadnych napraw blacharskich.
Trochę o samochodzie:
Land Rover Discovery III wersja HSE (czyli najwyższa wyposażenia doposażona o parę rzeczy extra) - wszystko co normalnie dobrej klasy auta mają, tj.:
- dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- podgrzewana przednia (zero skrobania zimą) i oczywiśćie tylna szyba, lusterka
- sterowanie radiem i telefonem w kierownicy
- elektryczne regulowane fotele przednie (kierowcy z pamiecią 3 ustawień + pamięć ustawienia w kluczyku tak, że zależnie od kluczyka auto po odpaleniu ustawia fotel, lusterka, audio, itp. do preferencji kluczyka - jednego z dwóch kierowców)
- podgrzewane fotele przednie jak i tylne
- fotele pełna skóra
- radio CD ze zmieniarką na 6 płyt i nagłośnieniem Harmann Kardo (9 głośników z subwooferem)
- bluetooth obsługujący telefon ze sterowaniem w kierownicy
- pneumatyczne zawieszenie pozwalające obniżyć samochód gdy pakujemy bagażnik oraz podnieść gdy wjeżdżamy w teren (dodatkowo na monitorze wyświtlana jest praca zawieszenia, właczony rodzaj napędu, biegu, itd.)
- system terrain response - który wspiera kierowcę w jeździe po różnych nawierzchniach - to na prawdę działa http://www.youtube.com/watch?v=7dygwMydUY0
- automatyczna skrzynia biegów o 6 przełożeniach z możliwością ręcznej zmiany biegów
- przednie reflektory ksenowoe SKRĘTNE z funkcją doświetlania zakrętów
- fabryczna nawigacja
- o ABSach, kontrolach trakcji i tym, że ma stały napęd na 4 koła a nie dołączany przód, cenralną blokadę i reduktor pisać chyba nie muszę be z tego słyną LR
Silnik V6 więc ładnie mruczy o pojemności 2,7 litra. MOC 190KM i 440Nm momentu obrotowego co przekłada się na to, że w terenie nigdy mocy i momentu nie zabraknie - istny wół pociągowy ze znakomitą trakcją a na trasie można jechać max 185 km/h w komfortowych warunkach.
Przebieg 210 tys. km.
Rocznik: 2006 - auto zakupione przez mnie w 2009 roku z niemiec.
Bagażnik ogromnych rozmiarów a po złożeniu siedzeń powstaje przestrzeń ładunkowa o długości praktycznie 2 metrów (np. przewiozłem w środku zgięty materac do łóżka o wymiarach 160 x 200cm) - w żadnym pickupie nie jest to możliwe :-)
Dwa komplety opon w rozmiarze 255/60/18 oczywiście w lekko terenowym bieżniku:
- za zimę klasy PREMIUM w stanie bardzo dobrym: YOKOHAMA GEOLANDAR IT GO71
- na lato również w bardzo dobrym stanie dobre opony General Grabber AT2
Wstępna Cena to 58 tys. zł - wystawiam (Kamila bo auto jest na nią) fakturę z VAT zwolniony, dzięki czemy osoba prywatna nie musi uiszczać tych 2% PCC a to przy tej kwocie ponad 1000zł oszczędności. Oczywiście cena do rozsądnych negocjacji.
Tel. do mnie to 668 110 268
Darz Bór, Karol
p.s. obniżam Cenę dla Członków KŁOS i ich znajomych do 54 tys. zł. ;-)